Friday, March 26, 2010

TAG drpd Seri Dewi Malam..


terima kasih kpd seri dewi malam sbb sudi tag weni..

hehe.. ni 1st time main2 tag ni..

so.. ini jwpn sy..

SIAPAKAH ANDA DIRUMAH?
36jam sehari & 10hari seminggu : mama kpd INDRA, isteri kpd IZWIN, kwn kpd MEREKA, dan saya anak kpd ibu dan arwah papa saya...

SIAPAKAH DIRI ANDA DISAMPING RAKAN?
sejak jadi fulltime housewife ni, rasa mcm jarang berada disamping rakan2.. sy sentiasa berada disamping 2rakan terbaik saya, ANDHIKA & ANDRIAN.. dan saya adalah pelayan pada 2rakan sy ini..

5 BENDA YANG ANDA IDAMKAN TAPI MASIH BELUM TERCAPAI?
1) nak capai "KEBEBASAN KEWANGAN"
2) nak anak perempuan.. kalo boleh nak twins lagi..
3) nak jadikan rumah ni mcm TADIKA, lengkap semuanya.. dan jd GURU TADIKA kpd 2org pelajar saya, ANDHIKA & ANDRIAN
4) nak ada rumah sendiri & syarikat sendiri
5) nak kumpul harta byk2..

SIAPAKAH NAMA PASANGAN ANDA?
Mohd Shahrul Izwin Bin Hassan

CERITAKAN 5 PERKARA YANG PALING ANDA SUKA TENTANG PASANGAN ANDA?
1) sabar dgn perangai buruk saya
2) tidak akan kata "TIDAK" kalo sy minta tolong
3) tak cerewet utk semua perkara
4) tidak punya apa-apa
5) jenis tak kisah

BILA TARIKH COUPLE
19 April 2007

KENANGAN PAHIT ANDA BERSAMA RAKAN ANDA
mcm tak ade la.. ntah la.. tak ingat..

LAGU TEMA CINTA ANDA
tak de sebenarnya.. tp setiap kali dgr lagu "HAMPIR KE SITU", akan mengingatkan kembali saat2 bercinta yg melalui mcm2 hal..


APA PERUBAHAN YANG ANDA INGIN LIHAT PADA PASANGAN ANDA
sy terima dia seadanya.. tak de apa yg perlu diubah...

TAG 10 RAKAN LAIN
semua followers dlm blog saya..

ok.. tu sj.. tq.. pd sesiapa yg TAG weni, sila maklumkan.. takut terlepas pandang pulak.. best jugak bertag2 ni.. mcm jwb soalan periksa..

daaaa....

Friday, March 19, 2010

Majlis Pertunangan Armiyati

chop chop... hari ni 19hb ek..

so.. usia perkahwinan weni sudah 23 bulan.. bulan depan genap 2 tahun.. INDRA pun akan berusia 16bulan..

minggu depan, 22hb hero2 saya genap 15bulan.. 2 2 dah boleh jalan.. 2 2 dah ada 2 batang gigi.. hehe..

ok...

rasa dah agak terlambat.. tp tak pe la kan.. nak ucap "Selamat Bertunang" pada kakak saya sy sorg tu.. sbnrnyer majlis pertunangan tu bulan lepas.. tp, disbbkan laptop sy dikuarantin, so tak dpt la sy buat post pasal majlis pertunangan tu...

so.. ini la Cik yg bertunang hari tu.. gedix... hehe


kalo hari nikah, mata tu mesti mengeluarkan air kan.. confirm berbaldi2 lah... wahhh.. sgt tidak sbr menunggu saat tu.. dah lama tak nangis ni...


3 anak dara pingitan.. hahha.. perasaan...

yg tengah tu.. maintain sejak anak dara..

yg kiri kanan tu, asyik kembang kuncup kembang kuncup.. sampai yg tengah tu berkata, "tak dapek ibu nak menolongnyer..."


kak... kamera kita tak boleh nak kalahkan kamera ayahraushan la...


oh.. my ibu... i love u too...


hari tu, en izwin ditugaskan menjaga anak2 dia yg tak dpt dikawal terutama ANDHIKA.. maklum la dia dah pandai jalan time tu.. bukan main seronok bila tgk ramai org.. ANDRIAN belum pandai berjalan, so.. mmg kene sentiasa dukung dia..


MyINDRA.... ANDHIKA BIN IZWIN


MyINDRA... ANDRIAN BIN IZWIN


hari tu diorg pakai baju yg tulis " C I A"... makna nyer adalah....

Cintailah Indra Andhika..
Cintailah Indra Andrian

hehe

bila ada anak ni kan.. nak pakai baju kurung ke, kebaya ke.. susah betul la.. rimas.. dgn nak kejar anak lagi.. pakaian yg sesuai utk wanita seperti saya adalah, seluar n tshirt.. senang n simple..

ANDHIKA mmg tak boleh nak pegang dia hari tu.. dia nak jalan je... bila weni pegang dia, dia menjerit kuat2...


puting adalah ubat utk bagi ANDHIKA diam.. ANDRIAN.. macam arwah papa weni, tak banyak karenah...


nak cerita sikit la pasal baju kebaya yg weni pakai hari tu..

weni beli baju tu kan, masa weni n budak2 SAP buat rombongan ke bukittinggi sumatera barat.. tahun 2005..

kali pertama pakai.. tahun 2007...

kali kedua pakai, masa majlis pertunangan kakak weni.. 2010..

sepanjang tahun 2007 sehingga 2010, sbnrnya pernah cuba pakai.. TAPI... tak mmmmuuuuaattt...

so.. kali ketiga nak pakai, kena pastikan badan tak naik... boleh ke???? no comment...

ok la.. dikesempatan ini.. weni mewakili seluruh ahli keluarga weni, nak mohon ribuan maaf sekiranya perjalanan majlis hari tu, buat kan sesiapa tak selesa.. segala kekurangan, kami mohon maaf dr hujung rambut ke hujung kaki...

dan terima kasih kepada semua yg menjaya kan majlis hari tu.. jgn lupa ada majlis lagi lepas ni.. lagi penat.. confirm..

ok.. jumpa lagi.. jumpa bila laptop sy dah ok...

daaaaa.....

Liverpool VS MU

salam...

rindu betul kat blog sy ni.. rasa mcm dh kama sgt tak update blog..

laptop sy kene virus H1N1 gelombang kedua.. gelombang pertama dah berjaya di atasi, gelombang kedua lebih mencabar..

ni pun pinjam laptop kakak...

ok ok..

sbnrnya weni nak cerita pasal majlis pertunangan kakak weni.. tp nnti la ye..

ni nak tunjukkan video Liverpool VS MU..

sehari seblum majlis kakak weni tu, biasala kan.. kemas2 rumah.. bersih2 kan apa yg patut.. ruang tamu tu dikosongkan..

hhhmmmm.. bila dah kosong.. bila pakcik2 INDRA ada.. bila pakcik2 INDRA gila bola.. INDRA la jd mangsa nya..

saksikan... uncu INDRA (inas) penyokong kuat Liverpool pegang ANDHIKA.. uncle john INDRA (ijun) penyokong kuat MU pegang ANDRIAN...

Liverpool VS MU
Uncu VS Uncle John
Andhika VS Andrian

soooo.... pemenang nyer adalah... REAL MADRID....

hahaha.. jgn marah ye inas n ijun...

ok ok.. saksi kan la ANDHIKA VS ANDRIAN..

*perhatikan betul2.. suara sapa yg kuat...

video

kami kami yg menyaksikan perlawanan tu gelak sbb dgr ANDHIKA gelak.. macam nak terkeluar anak tekak dia kalo dia gelak..

ok.. itu je

daaaa...